Het Antwerpse stadhuis is een van onze beroemdste gebouwen. Recent werd het grondig gerestaureerd en verbouwd. De Master Groep zorgde voor het meubilair, het maatwerk en de gordijnen. Een project waar we dan ook zo trots op zijn als de Antwerpenaars op hun stad. Maar ook de ideale staalkaart om te tonen wat we voor jou kunnen betekenen.

Toen de aanbesteding voor de eenmalige aankoop en plaatsing van meubilair voor het vernieuwde Antwerpse stadhuis werd uitgeschreven, kroop Goele Vermeeren, CEO van de Master Groep, meteen in haar pen. “Het stadsbestuur vroeg om een plan van aanpak voor onder meer de levering, de plaatsing en de service na verkoop”, vertelt zij. “Zaken waar we al jaren op inzetten voor onze klanten. Dit was ons met andere woorden op het lijf geschreven.”

Een klant blijft immers een klant, ook na de levering. Master Groep heeft onder meer eigen magazijnen, logistieke diensten, verschillende ateliers met ervaren ambachtslui en een uitstekende band met veel leveranciers. Dankzij die expertise en flexibiliteit geven we harde garanties, zoals een tijdige levering op afroep en tot 8 jaar naservice. Bovendien leiden we de gebruikers van het nieuwe meubilair ook op om ten volle van alle mogelijkheden te genieten.

Opleidingen

Voor de levering en plaatsing van grote projecten steunt de Master Groep op haar gespecialiseerde medewerkers. “Onze logistieke manager brengt eerst een plaatsbezoek”, legt Goele uit. “Het opstellen of aanvullen van het preventieplan gebeurt door onze interne preventieadviseur. Onze ervaren monteurs zorgen voor de installatie en zijn ook opgeleid voor het uitvoeren van onderhoud en bepaalde herstellingen.”

Elk geleverd artikel is voorzien van een handleiding. Die kunnen ook digitaal bezorgd worden. “We geven bij plaatsing ook graag uitleg aan de gebruiker over de werking van de nieuwe artikelen. Denk in het stadhuis bijvoorbeeld aan het aanpassen van verstelbare tafels en bureaustoelen. Zo kunnen die zo comfortabel en efficiënt mogelijk gebruikt worden.”

Service, ook na verkoop

Ook onze 8 jaar naservice is geen holle slogan. “Bijbestellingen of herstellingen worden opgevolgd door de customer service afdeling van Master Meubel”, zegt Goele. “Die heeft een directe lijn met onze leveranciers en interieurarchitecten. Onze bekwame monteurs en chauffeurs zorgen binnen 3 werkdagen voor een herstelling ter plaatse. Daarnaast beschikken we over ervaren medewerkers in onze eigen stoffeerderij, meubelatelier en gordijnatelier.”

Master Groep biedt een vlekgarantie van 3 jaar voor gestoffeerde meubelen. Die worden behandeld met een speciaal product. Komen er toch lastige vlekken, dan verwijderen we ter plaatse. “En bepaalde artikelen, vooral bureaustoelen, nemen we zelf beperkt in voorraad. Die kunnen snel op afroep geleverd worden. Wat niet op voorraad is, wordt onmiddellijk besteld en zo snel mogelijk geleverd. Als klant ben je met andere woorden altijd zeker van de beste service, ook na verkoop.”

Bekijk hier de hele reportage

Laat je verder inspireren


Realisatie: De Warande Turnhout
Van augustus 2016 tot augustus 2018 werd de schouwburg van de Warande grondig gerenoveerd. Zowel de zaal, het podium als de backstage beantwoorden nu aan wetgeving en vereisten in verband met comfort


Realisatie: de Churchill Club van moodboards tot interieur
Master Meubel maakt het droominterieur van haar klanten waar. Of die klant nu een particulier, een architect of een succesvolle entertainmentgroep is. Master interieurarchitecten Hans en Isabelle


Realisatie: stedelijk ontmoet dorps in frisse horecazaak BAROLA
Ondernemers met een voorliefde voor design zijn bij Master Meubel aan het juiste adres. Melanie opende in Gierle haar eigen horecazaak BAROLA en kleedde die aan met onder meer HAY, Thonet en Muller